본문 바로가기

Engilsh/Duolingo

듀오링고 구문6

나는 당신을 내 친구로 여길 것입낟
I am going to consider you my friend

나는 그 의사를 보러 갈것입니다
I am going to see the doctor

누가 이길까?
who is going to win?

그들은 그 침대를 그 집까지 운송 할 것입다
They are going to transport the bed to the house

우리는 그들에게 책을 한권 읽어 줄 겁니다
we are going to read them a book

나는 당신이 그를 보는 것을 허가하지 않을 것입니다
I am not going to allow you to see him

그 학생은 그가 원하는 것을 성취할 것입ㄴ다
The student is going to achieve what he wants

나는 다시 물어보지 않을 것입니다
I am not going to ask again

그들은 식사 할수 있을 것입니다
they are going to be able to eat

우리는 계속 해서 먹을 것 입니다
We are going to continue eating

나는 행복한 기분이 들 것입니다
I am going to feel happy

내가 수영 신기록을 수립할 것입니다
I am going to establish a new record for swimming

우리는 집을 소유하지 않을 것입니다
we are not goint to have a house

그녀는 탁자에 꽃을 놓을 것입니다
Shw is going to place the flower on the table

그는 탁자에 그 접시를 놓을 것입니다
He is goint to place the plate on the table

우리는 그들에게 책을 한권 읽어 줄 겁니다
We are going to read them a book

그녀는 내가 그녀를 사랑 하지 않는 다고 생각할것이다
she is goning to think that i do not love her

우리는 우유를 그 학교까지 운송할 것이다
We are going to transport milk to the school

나는 당신에게 편지를 써줄 것입니다
i am going to writ you a letter

그녀가 주스를 요청할 것입니다
she is going to ask for juice

작가의 새소설이 다음달에 출간 될 것입니다
The author’s new novel is going to come out next month

당신은 그 갈등을 예방 할 것입니까?
Are you going to prevent the conflict?

내일은 비가 올 것입니다
Tomorrow it is going to rain

나중에 말해줄게
I am goint to tell uou later

우리가 밤에 올것 입니다
we are going to come at night

내가새로운 수영기록을 갱신할 것이다
I am going to establish a nes record for swimming

우리는 집을 구하러 다닐 거에요
we are going to look for a house

나는 아이를 낳을 것입니다
I am going to have a child

내가 식사를 준비할 것입니다
I am going to prepare the meal

오늘밤 당신은 무엇을 입을 것입니까?
What are you going to put on tonight

내일은 비가 올것입니다
Tomorrow is going to rain

나는 오늘밤 이것에 대해서 생각할 것이다
i am going to think about this tonigt

당신은 나를 그 작은 방에 들어가게 할 것입니까?
Are you going to put me in the ittle room?

우리가 밤에 올것입니다
we are going to come at night

학생들은 단어들의 뜻을 정의할 것입니다.
The students are going to degfine the words

그들은 읽는 것을 끝낼 것입니다
They are going to finish reading

나는 음식의 양을 줄일 것이다
I am going to reduce the amount of food

나중에 말해 줄게
I am going to tell you later

나는 편지를 쓰려고 했다
I was going to write a letter

'Engilsh > Duolingo' 카테고리의 다른 글

듀오링고 구문9  (0) 2021.01.03
듀오구문7  (0) 2020.11.05
듀오링고 구문 5  (0) 2020.10.14
듀오링고 구문4  (0) 2020.10.05
듀오링고3  (0) 2020.09.06